dala floda.

jag måste då säga att det var nästan värre håla än hofors. fast bara nästan. spf måste ha varit årets stora händelse där. ok, det var max 10 pers framme vid sceenen så inga problem att fotan, men hallå darin, haha stackarna, komma från utsålt tysklnad för 7000 pres, till lilla lök dala floda, men typ 25 pers. haha. men jag hade iaf grymt kul hela tiden! jag var nog bästa på att skrika och ha kul, alla tattbrudar kollade på mig som jag var dum i huvudet, men hallå, är man på konsert så är man!!! efteråt var också kul, det var roligas också. happy hour. woho. synd för er som inte var där. trallalla!


-här får du en backstage kola hanna!

-men vem är det nu som kommer?
--nej det är bara jag!
-jasså, är det bara du hanna.


over and out, happy hour and gott nytt år.
ps. en extra stjärna till dig calle. you know what I mean ;)

                                                image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0