en fairy

Jag borde börja och ta tag i mitt liv. Det har snart gått fyra år. shit, FYRA JÄVLA ÅR! det är sjukt mycket. jag är heller inte säker på om jag fått ut någonting av det, fast jag vet inte, just nu sitter jag här med 150, för två årsen var det större. mycket större. jag är inte nöjd. jag ska till 130. minst. faktiskt. jag vill kunna känna dom mer, se dom mer. just nu är jag bara äcklig, ful och stor. känner mig som en gravid elefant. det vill jag inte vara, ellerkänna. jag vill vara och se ut som en älva, som svävar fram, nästan genomskinlig. en fin fairy lix. Jag skiter i vad ni säger för jag känner min kropp mer än vad ni känner den så jag vet om jag har fett på den eller inte. Och jag har MYCKET fett på min kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0