han säger: "hon var där."

du slutar aldrig att förvåna mig. aldrig. det är ju nått som jag ser som nått aldelles extra hos dig. det vet du nog. men du tror nog att jag känner mer för dig, men det gör jag inte. jag kanske har gjort det, men icke icke icke längre! ok, du är den enda som jag skulle kunna gifta mig med, men jag vill inte vara ett par, jag vill gifta mig med dig,  men itne vara tillsammans med dig. punkt slut. du är liksom bra. du får mig på bra humör- jag skrattar. blir glad. fast ibalnd, det måste ju också du erkänna att du är en riktig jävla bitch. det vet du om, det har jag sagt till dig, men då gjorde du som alla andra, var tyst och drog dig undan. du är inte så jävla stor och bra som jag trodde från början, igentligen är du ganska så väldigt mycket ytlig. det är kanske det som jag gjillar hos dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0