Harry Potter

Idag ska Brallan<3 och jag sitta längstbak och se bäst på Harry Potter premiären. det ska bli grymt kul! men innan så ska vi ha vin, öl och lucky i min park med hampus och Erik. det ska bli mys. snart slutar Brallan<3 att jobba. ska jag hämta henne tro ;)

tänkte på SPF spelningen från igår. Det var lix max 30 pers där. och max 17 pers. framför scenen. sen idag så ska dom spela i i sweizch, eller hur det stavas. sist vi var där så var det heller inte speciellt mycket folk. men ok, det är typ snart två årsen, om itne mer som vi var där och dom har ju vuxit en hel del sen dess, så vi får väl hoppas på mer folk där då. funderar på att åka och se dom imorgon. gillar att åka runt på små egna äventyr. fast alltid roligas med sällskap! får väl höra runt, annars tar jag luckyn, björn och EB och åker själv.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0