kaffe, kaffe och kaffe

jag dricker kaffe typ hela tiden! det är sjukt. har blivit ännu mer kaffedrickare än jag var innan. kan bli åtta koppar på en dag, ojoj. sen lucky på allt lix, kan det bli bättre? jodå det kan det, lite gott vin, blondie och massa bra sugarlugar, mandodando och molotovas så är det klockrent!

-vad tror du om en upprepning?
-jag har blivit omknullknuffad
-tjena hanna!
-tjena tjejer, ska ni med på ett ligg eller?
-men när ska jag få komma då?!!
-jag älskar när du springer i högklackat
-akta så du inte går in i väggen, då kan glasögonen gå sönder!
-du ser slampigare it i rött hår, nej alltså jag menar du passar bättre i svart
-jaha, vad gör vi nu då? jag tycker det borde vara mer jämnställt. ni har ju två plagg på er, jag har bara ett.

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0