lillen och hannabola

satt och kollade änglagård nyss, och rikard wolf är ju sjukt snygg i dom filmerna. den mannen är sjukt snygg. och då kom jag och tänka på dom gångerna jag har träffat honom. haha. det var kul. vi har disskuterat både det ena och det andra, bla om hur vacker änglagård är och min mamma o_O haha. men det var kul. och roligt.

jag och hannbola åkte ut till min gammla hemby och åkte med linda till hennes kusiner på grillfest och vinkväll. det var grymt kul. in på midnattssnåret slog det oss att vi var dom enda tre brudarna bland sisådär tio tolv karlar. det var kul. nattbad och bastu, lerkrig och naken bad. det var också kul. synd att hanna snubblade in i aggregatet och jag rev upp halva benet och ena armen när vi badade. men sånt hör ju till. ibland. happy hour lix.

Idag har hanna och jag åkt med lillen, druckit sjukt mycket kaffe och rökt rätt mkt också. vi styrde också upp med yran, som båda ser fram emot fett mkt. tredje året gillt, iaf för mig. dax att sätta ännu en av mina planer i verk. denna är rätt elak. men hon som kommer drabbas förtjänar det FETT mycket!

nej, nu blir det natt duschas här. vaktar hus och barn här så dax för dom att söva, mej en nattlucky sen sova jag med.

over and out.

Kommentarer
Postat av: mulle

nej vilket sammanträffande! jag tittade också på änglagård igår, första gången faktiskt! tvåan men iaf, och ja han är faktiskt snygg i dom filmerna :)
hoppas det är bra annars med dig! pusskramen

2007-07-10 @ 10:31:49
URL: http://www.sannorlunda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0