luddevakt osv.




idag hämtade jag ludde på djurpansionatet, har aldrig sett någon bli så glad över att se mig och lillen smiley det tyckte jag avr roligas. sen lekte jag lite med brallan <3 jag saknar henne mkt. men snart helg och spännande saker på G. happy hour.

kom och tänka på "men oj förlåt" "AAAAHHHHHAHAHAH! dont tell chris" "ska vi gå en *promenad*?" och "björn va faan!" yran var roligas.


oj vad jag fick lust att sy. minnsann. imorgon ska ajg träffa gullLisa från Ludvika. det ska bli spännande och roligas.


cheers. aurevoir, buy, bajs bert! / HHets



ps. nu saknas bara resten. ds

"tjena-hannavafan-på-norén-nick-uppåt-sättet" haha. darriinn
image13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0