vattenbad.

Nu är Pisk and Lök över för i år. over and out lix. kändes som om den bara varade i två dagar, men icke då. party the whole week. happy hour lix. bästa var ju ändå onsdagen! den var fett bäst. ända till solen gick upp och lite längre så var det dans, vin och lucky ^^


Min Gustaf fick sej ett bad så han är död och begraven för längesedan, men hans mage klarade sig dock så då har han fått en ny kropp, en mycket äldre dock, men snart ska vi styra upp en ny! eller hur då? lika kul som med vägskylltarna kanske ;)


Vore kul om man kunde få komma ner till salsa, där är det ju lix sjukt fint och massa berg och happy hour. Men ändå så finsn det inget som slår älskade Hamburg. sjukt kul varje gång jag/vi varit där.


min feber vill visst aldrig gå ner, och halsen är halft igenrostad, ska nog ta mej en lång natt duschas innan jag kryper ner och drön mer om, ja essc, you know it ;)


roskilde blev det aldrig, men jag får ta igen allt påarvika. happy hour och lucky där med.


funderar på att ta en dejtas med luddas nu och fråga och lucky vill hänga på. är ju faktiskt svalare ute än inne.



"-tror du hon känner sig ensam utan sin mamma?"

--nej varför då?

-"men bodde dom ihop?"

--jaa.

-"men då så! då saknar väl hon henne?!!"


Lite kul på jobbet så där? ^^

nej nu blir det att gå in till mando och krypa ner med dom. thanks for listening. Over and out. / HANNAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0