berlin, Bremen, Hannan, Hannabola.

det går liksom inte att beskriva vad dom betyder för en. hannababy och jag disskuterade, hanna kom fram till att jag kunde säga att dom är som luft, att man inte kan leva utan dom. och så är det nog. jag skulle kunna komma med en lång förklaring osv, men jag kan lisom inte beskriva vad det är med dom. men dom är liksom, ja som luft, jag kan inte leva utan dom. dom har räddat mig jävligt många gånger. även fast dom kanske inte vet det. dom är liksom bäst. alltid alltid alltid. det är så jävla underbart varje gång man träffar dom, hör dom, ja, allt som har med dom att göra. dom är som en drog. man vill ha mer och mer varje gång. ju fler gånger man ser dom, ju fler gånger måste man se dom igen och igen och igen.

jessica och jag kände att vi behövde en extra dos av dom, så vi drivar down to the BIG G tomorow. Berlin och Bremen here we come!  "hanna är ju lite tokig som ni vet, så hon har övertalat mig att komma med ner igen." Jag har nog fått den där stämpeln nu "hon är ju för tokig den där hanna". Jag tycker det är helt jävla underbart kul fantastiskt bäst varje gång. så nu jävlar, H und E is up up and away.

Hanna och jag äger. vi är fan borlänges värstingar. i en del fall ;) älskar henne alltid.

Nu ska jag elin och erica styra upp teatern, den är rörig, och inte blir det bättre av att vi aldrig är alla på teaterlektionerna. det är lök av oss. men fan vi måste styra upp rätt nu. äsch, det blir nog bra. hoppas vi.

cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0