darrin.

jag känner mej väldigt duktig just nu. har gjort en massa tråkigt skolarbete. fick klar min väldigt jättetråkiga projektarbetsrapport. men äntligen klar iaf. fast har fort. den jävla tråkiga filmkunskapen kvar att fixa. men darin.

jaha, en förklaring skulle ju ha suttit bra och inte bara en tattig bortförklaring. jag vet att du inte är den som jag är som gör det jag gör, som gör så för att och sen lixsom darin i alltihopa. men så är inte riktigt jag heller. men darin, du kunde väl ge en lite mer förklarande förklaring. vi känner faktiskt varandra så bra att undanflykter och dåliga ursäkter inte existerar längre. men ja, vi får väl se om jag struntar i det du sa. jag tänker ändå inte stanna länge. en kort visit blir det, men en full sådan hoppas jag för då slipper jag frysa iaf.

jag vill ha lucky strike nu. och hannbola vill jag leka med. var 100 årsen.

PÅ LÖRDAG ÄR BRALLAN HEMMA!! :D:D äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0