elin 19

imorgon fyller snygg elin 19. vi kalasade i förskott igår. det var kul. gott rödvin, badkarsbad och grejer. det var också kul. sen blev det lejonkungen också.m en den var inte lika kul, jag har aldrig gillat lejonkungen så det förklarar väl saken. någon lök, tattade upp alla min lucky strike. lök på den. uscha.

det är värsta bra nu när brallan är hemkommen. bra bra bra, JÄTTEBRA!!!! :)

saknar tessan och essc apmycket!! men snart är det fredag ;) wey wey wey!! thehets goes germany! äntligen. <3<3
då ska jag sätta en ny plan i värk. spännande. ops. hanna va fan!

nu ska det badas här. fast jag kommer säkert gå upp efter tio min, det blir alltid så varmt. cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0