germany.

Imorgon blir det Hamburg för hela fredagen. vi ska välta hamburg. som fan. massa lucky och gin. kan inte bli bättre. och spf och mj, vad mer fattas. det blir kalas. men aldrig hoppas för mkt. men jag vet iaf att jag kommer med en ny lite surprise för alla ;) det blir nog spännande. fast inte "där" utan där får den sitta ^^

min älskade erica<3<3 är hemma från new york. jag har saknat henne så jävla mkt. hon är bäst.

teatern rullar på snabbt nu, snart ska jag visa marilyn i högsta grad, och disskutera med greta garbo på café och leta mumintroll med tove jansson och äta bakelser med Marie Anntionette. eller hur det stavas. sen kommer ju en hel del andra damer innfinna sig. spännande.

snart är det slut. bara några veckor kvar. och jag har årets hetaste skor tills dess.

elin är världsbäst på att sy kläder. hon hade modevisning med dom på caoz, vi ställde upp och snyggade oss i kläderna. elin är BÄST!! på att sy. hon är bäst.

nu har jag också kommit på vad jag ska göra efter gymnasiet. det blir nog spännande tror jag ;)

dax för teater. cheers.

och du. du vet vem du är. du är bäst. jag är bäst. vi är bäst. du är bäst. BÄST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0