Hamburg.

vi åkte ner till hamburg för att make some party at spf och mj turné premiär. det var grymt kul. verkligen. jag tänker styra upp berlin och bremen också. som fan. det är jobbigt när man är så där nära likosm. sen så är det långt bort samtidigt. men det är kul. alltid. oftast. efterfesten var på någon slags typ redline klubb eller nått. men det var kul ändå. massa gratis gintonic. påväg därifrån ramlade t och e i trappen. det skulle vi haft på film, för det klassas verkligen som en etta i vurpor, haha. dom är alltid lika roliga. man blir alltid lika glad av att träffa dom. dom är härliga. nu jävlar ska jag styra upp här. annars blir jag sur. det är inte kul när jag är sur. verkligen inte. så nu ska hanna fixa här. cheers.

"have you meet hanna? she is the coolest person I know. She is traveling around the whole world and seeing bands, she is so cool and I like her so mutch. she is just cool."

"hanna hets plus two on the guestlist"

"-are you a girlfriend to one off them?
--now I just have sex whit them."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0