västerås

vi åkte till västerås. Eller Tessan och Essc kom direkt från tyskland och JET! och jag från borlänge.

jag tycker det är mys att bo själv på hotell. det är ju trevligare med sällskap, men mys också att bo själv.
jag sprang runt där och sjöng och rökte och dansade och drack rödvin
och hade det super trevligt med mej själv ^^ ha, ego.

Iaf vi skulle till Prisma, dom hade dock flyttat det stället aslångt bort,
så vi missad molotov, utom fyra låtar. men dariin, lite sugit, men sånt händer.
sen var det melody club. dom var väll ok. är inte så insatt i dom,
var mest där för att träffa och se karlstads elit ;) haha.

anton och jag kikade lite på mc, rökte lite, ölade, snackade lite, ölade, kikade, rökte, snackade ja osv, sen gick vi backstage och jag hittade en skitful peruk som vi töntade runt med. det var kul. väldigt kul. johans min ägde lätt när han såg anton komma ut i en stor, ful peruk. ^^

 vi försökte få tessan att krypa in i en trumma, men hon ville inte det.
och jag körde med min delautrödaarmband igen.
har blivit riktigt bra på det, dom är utsprinda långt i europa ;) haha.

det kändes nästan som vi hade biljakt bort till hotellet. helt plötsligt så var vi där. men det var en mycket trevligt night. och fresten så är kristoffer i melodyclub kortare än mej och skitvirrig att åka hiss med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0