KOM TILLBAKA

jag skulle kunna döda för att få träffa dig igen. säga det jag inte hann säga. varför träffade jag inte dig på 2 1/2 år? varför? VARFÖR I HELVETE GJORDE JAG INTE DET!!!???? jag hatar mig själv. jag är inte värd någonting. ingenting. Jag är världens sämsta dotter, jag hatar mej, så mycket att det gör ont i hela kroppen. jag gråter sönder mig varje kväll, natt och morgon. du fick lida, du fick lida ännu mer på sjukhuset "äsch han ska ändå snart dö, så han behöver ingen mat". JÄVLA FITT SJUKHUS. jag hatar mig själv, allt är mitt fel. MITT MITT MITT MITT! om vi inte hade bråkat den dagen, om vi inte hade skriki åt varandra. om jag bara hade lyssnat på dig. ÄLSKADE PAPPA: KOM TILLBAKA; KOM TILLBAKA KOM TILLBAKA.

Kommentarer
Postat av: Leo

Hanna då... :(

2007-05-20 @ 03:14:39
URL: http://nowyouvefoundme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0