pluspoäng.

hon är lite rolig. min m. hon har agneta här. en gamla vänn från deras ungdom. och i morse;
"hanna har du rökt upp cigarren som låg där ute?"
ja det gjorde jag.
"var det ***** i den?"
ja, det smakar som det.
"har du rökt ***** förut?!"
ja, annars skulle jag väll itne känna igen smaken!
"jaha, och jag och agneta som tänkte röka den nu innan vi ska till kupolen, man behöver ju en kick för att klara av det där stället!"

hahaha. har slutat att förvåna mig över vad hon kan hitta på nu.

du vet att dom blandar ut cigarrerna va?
"jaha! ja, jag tyckte väll att jag blev lite könstig i hövet när jag rökte igår"

hahaha, happy hour och plus poäng till min mum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0