stor stan here we come.

det något speciellt med hamburg. jag älskar den staden. den är fin, den är stor, den har happy hour. så råkar jag också alltid hamna där när det är någon bra musik som spelas som man kan dansa till.
klänning, stjärnor, rött, svartochvitt, ginotonic, lucky, mj, hamburg, eb, T, J och A&A. kan inte bli bättre. stor stan here we come. happy hour. woho.

jag ska till min farmor och sy om kläder. ska bli mys. tycker om att mysa hos henne med en kopp te. vi brukar skratta ihop. åka bil ihop. (jag kör, hon är mest rädd i svängarna.) vi pratar ihop. vi gråter ihop . kasnke inte lika mys. men vi gråter över samma saker. vi förstår varandra utan att säga något. det är skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0