symaskin.

idag gick jag och bralls och köpte en symaskin. eller det var jag som köpte den. äntligen kan jag sy hur mycket jag vill, när jag vill och var jag vill. iaf där det finns uttag till kontakt. måste börja på min studentklänning typ NU.

igår natt gick det en propp i mitt kök, så när jag gick upp, eller jag vakande halv två på natten och kunde inte somna om, så jag gav upp vid halv fem. då såg jag en fin sjö i mitt kök. kylskåpet, spisen och ugnen var död. men jag ringde Jan och han fixade det. bra med bra hyresvärd. men han fick nog en chock när han kom in i min lägenhet. han hade säkert väntat sig en studentråk lägenhet. men haha, inte då. välkommen till hannas värld säger jag.

har varit hemma hos m, hon är slutkörd. helt trött. snart går hon in i väggen. så jag har städat hela huset, torkat golv och allting, diskat och lagat fin middag åt henne, fin dukning och allt. hoppas hon blir glad.

nu ska jag hem till mej och SY SY SY SY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0