01:44

som vanligt så är jag sömnlös. halv ett på natten cyklade jag hem till mamma för att styra upp en del stuff, just nu kollar jag på PLUTONEN. fattade först inte varför jag köpt den, men sen visade det ju sig att deppan var med i den. iof så ser man inte så mkt av honom, men deppan vill man ju alltid ha en mumsbit av.

nu har jag sagt upp lägenheten och sökt över 700 jobb. då var jag duktig, sen kollade jag mitt konto till  way out west festivalen, och såg med stor fasa och darin,bajs,maskar,jävla skit oxå att jag ligger minus 500. minus 500!!! hur fan lyckas jag. så nu jävlar måste jag få mina pengar av er som är skyldig mig, ni vet vilka ni är. jävla darin oxå.


ÖVER UND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0