02:27

vem ringde dig senast? sofia

Vem kysste dig senast? emma

vem kramade dej senast?
mamma

Vad har du för bh på dig just nu? ingen

vad har du för trosor på dej just nu? inga, har hotpants

vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? jag raderar alla mina sms

vad brukar folk få för intryck av dig?
glad,flummig,full,galen,trevlig, en del tycker nog jag är dum i huvudet oxå.

Har du någon gång klätt dig horigt?
har hänt, jovisst. antal ggr.

har folk kallat dig slampa? ja,men jag bryr mig inte.

har du kallat någon för slampa? nej 

har du slagit någon riktig hårt? ja

använder du parfym? ibland

vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? vet inte.

vem gav dig en komplimang senast? min syster

vilka slags killar faller du för? fel.

vad kollar du på först hos en kille? ögon, händer, ben, min.

vill du ut och festa nu? ja!

vad ska du göra nu?  dumheter, sen duscha.

kan du gå utan smink? klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0