18:14

efter en lång och rolig diskussion med marcus och rödvin i massor så kom vi fram till drt måste vara björn och/eller mats, eller båda som sjuter gustaf i "train on fire". den videon är riktigt bra.

och appropå mando så spelar ju dom i umeå nu på fredag. eftersom ingen visar intresse att åka med så åker jag själv.

sitter och kollar på "dansar med vargar" med kevin costner. den är riktigt bra. har funderat på att om jag skulle levt som nått annat, så skulle det varit spännande att levt som indian. eller typ så här runt medeltiden. men inte i sånna där wierda förhållanden och massa sekter och sånt.

idag skulle jag till optikern, har fått nån inflamation i mina ögon, så har varit tvungen att använda glasögon i snart tre veckor. (jag ser typ inget i dom för dom är typ fem år gammla) sen när jag satt där och väntade, så dök hon aldrig upp. helt onödigt.

nej, om man borde ta tag i sitt liv och göra nått vettigt,

över und out,

Kommentarer
Postat av: t

vad mysigt att se mando :>

2008-03-25 @ 19:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0