det är vi som är gräddfilen.

Sthlm, Gbg och lund. Vi var gräddfilen överallt. I Gbg sjöng gus You´re so fucking sexy. bara vi fattade vad han menade.

"Är det någon som ska in så är det ju ni, ni är ju gräddfilen, vad vore mando utan er?!"
tänk vad några ord kan göra.

Det var en helt underbar liten mini tour. Tack Agnes för en helt jättetrevlig trip! ververkligen<3 och i Lund dök Rebecca upp också, helt fett najs lix <3 

Massa härligt mando, med soundcheck och grejer. massa gott vin, snygga hår, skor, läppar, kläder. Mr D var ju som vanligast hetast, han gav mig en ny idé till ännu en tatuering. det kommer nog att bli fett bra. eller jag vet att det kommer det!

En vakt ville beslagta min, för han sa "du kan skada någon med den i ögonen eller nått" jävla puckovakt! fast vi tog in den ändå, eftersom vi är gräddfilen så gömde vi den på ett assmart ställe (vi är väldigt smarta, fast ingen tror det)

I sthlm träffade vi markus. det var också jätte trevligt. en vakt slängde ut mig och sa att jag skulle gå fem varv runt cirkus för jag var full. då tog jag med mig markus till närmaste bar och så drack vi gintonic och rökte lucky, sen gick vi tillbaka och då fick vi komma in. Ibland är vakter helknäppa, eller ja, typ jämnt.

Mando tillägnade en låt till mig och Agnes. "och den här låten tillägnar vi dom som varit på alla tre spelningarna, det är ju någon eller några från Borlänge" Tack mando, nu kan man leva ett tag till.

Jag är gintonic sugen. vill träffa tyskarna och gå i sexshop affärer och köpa snygga skor och korsetter. sånt gillar vi.

Nu ska jag hem till mig och sova lääännggeee. om några timmar dock. tänker bli full först. kanske. vi får se. god knows, som björn dixgård brukar säga.

over and out.

image95
Vi träffade på rolling stones i gbg.

image96
Soundcheck i Lund.

image97
Gustaf sa "Nu snackar vi status" när man fick se affichen, oxh björn bara "Inte ens jag har en sånn här"

image98
Gustaf tycket silver skulle vara snyggast. jag håller nog med.

image99
Det är vi som är gräddfilen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0