berran und "men, vad håller dom på med för sexlek?!"

idag såg jag det där ljuset igen, det som jag såg när jag kom ut från säter, men inte i samma samanhang, utan mer att "EE och HH ska äntligen ut togheter på äventyr och konserter, bort från allt." ett sånt ljus var det <3




och appropå annat, jag ser misshandlad ut (okej, har dock blivit lite slagen) men då brydde jag mig inte så mkt, ett blåöga och lite ont här och var gör inte så mkt, men nu har vänstra ögat svällt upp, så ser ut som jag fått en fet smäll, o ch andra ögat fick jag det, men det svulla beror på en ögoninflamation, båda är drygt, mest inflamationen, eller det är ingen inflamation utan en infektion, värre. kul, jävla darin oxå. jaja, får väl hoppas på att det försvinner till nästa torsdag. gudars vad jag längtar, fan vad kuk, oj, kul menar jag, vi ska ha!! hets like, som fan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0