ikea.typ.

jag brukar kunna fixa saker och ting i tid. brukar aldrig lämna det till sista minuten, denna gång hade jag dock tittat genom mina fingrar och väntat till verkligen sista sekunden. jag ska vara utflyttad imorgon, och hade knappt börjat i söndags, nu ska jag bara tvätta fönstrena, sen är jag klar. två dagar tog det typ, det måste ändå vara nått slags rekord. och mammas hus ser ut som en ikea katalog, två soffor upp, en nere, en i garaget och en på alltan, åtta sängar samanlagt i tre rum, stolar som bildar staplat och labyrinter, skåp överallt, porslik, glas, tallringar osv, ja,jag vet inte hur många. välkonma till oss. me dont like. fast nog är det fint och mysigt med alla riktigt gamla grejer, typ som 1800-tals soffan, ett skåp som nästan är hundra år, diabilder i hundratal osv osv. det blir nog rätt charmigt här så småningom. hoppas jag. vi.

over und ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0