sjukhus.

påväg till BSM med cykel, nerför bron utanför galaxen, sen minns jag inget, senare vaknar jag upp i en ambuslans och påväg till sjukhuset.

dom vet still inte vad det är. "när hon blir stressad så kan hon glömma att andas".

och inte nog med det, en kass läkare skulle ta ett blodbrov, han gjorde fel två ggr, sen en annan fick göra det, kändes ungefär som när mankliver på häftstift och sen trycker in det längre och längre och vrikder runt massa. jäkla puckon.

och så fick jag återigen göra en hjärnröntgen, jag kände mig som tjejen i exorstisten, trodde nästan jag skulle bli besatt av någon, skulle inte förväna mig om jag har blivit det, alla klagorop och dösångest läten alla hävde ut sig.

over och ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0