6956

det var ett tag sen. och jag är inte så kontaktbar just nu. min mobil blev stulen, men sen fick jag tillbaka den, men mitt nummer är fortfarande spärrat, så man kan inte ringa eller smsa till den, inte jag heller kan göra det.

Tog mysig fika med Angelica igår, så mycket som jag skrattade då har jag iinte skrattat på 100 år. det var kul :)

En del besök hos farbror polisen har inträffat, dels för nytt pass, och stulen mobil, och dels för en del andra saker, som jag nog inte ska skriva här, lite barnförbjudet och många skulle tycka jag är ännu knäppare än vad jag är, eller som en del redan har sagt till mej att jag är. men jag får ju dels skylla mig själv efter som jag ställt till det, fast Fredrika har ju sagt att jag icke ska säga så, men det känns ju så oxå.

jag har länge undrat varför min kropp har blivit så wierd på sistånde, varför jag svimmar, farför det gör ont i hjärtat, varför jag skakar, varför jag domnar bort ibland osv. Nu vet jag vad det beror på, äntligen. så igentligen har alla sjukhusbesök varit fett onödiga.

Snart får jag veta vilket datum provet ska vara och nu har jag fixat klart med alla monologer oxå.

Idag kunde jag varit i hamburg med jessica, beccs, anja och jullan, party med gin och cool up till 6 på morgonen. men no money no funny, och utan pass går heller inte så bra. jag får försöka styra upp amsterdam istället. ich und essc. och EE hälsa britney och cool up från mig <3<3

över und out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0