vin osv

igår hade jag ett mycket trevligt besök hos mig. me like <3 Ludde var på besök, över natten oxå, ännu mera me like <3<3<3 han kröp upp i min säng och sov bredvid mig på kudden :) helt mysigt lix! Ludde är bäst på att vara mysig hund, me like igen <3<3<3

Vi var uten på en LÅÅÅNNNGGG promenad, och så gick vi förbi maximteatern och där var dörrarna öppna och jag stannade till utanför och fick se grease slutsceén. det var inte så gött som jag trott det skulle vara. men endå, gratis teater tackar man aldrig nej till.

Jag träffade en tjej, vars syster kunde prata med djur och kunde se/höra/känna saker. precis som jag, så hon skulle ringa mig, så vi kunde ses osv. helt gött, me like.

Idag var det ju värsta sol och fint ute, så mamma och jag satt ute i trädgården, drack vin, rökte lucky och läste monologer, sen möblerade vi om i hela vardagsrummet, det var kul.

Nej, nu ska jag nog cykla hem till min ekande lägenhet och sen vidare på 20 gånger 2 kalas.



ÖVER OCH UT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0