09:04

Jag har varit uppe sen fyra i morse.
Jag har nu städat undervåningen, badrummet, storstädat mitt rum, bytt lakan, pyntat lite påsk osv.
har mkt att göra idag.
när jag har mkt att göra, så skriver jag alltid upp det pålappar för att inte glömma, sen ligger jag och tänker på det hela natten och allt jag måste hinna, så det slutar med att jag går upp värsta tidigt.
bättre det än sova hela dagen. som jag gjorde igår, vaknade vid halv fem tiden igår.
men somnade ändå tidigt på kvällen, så kanske inte så jätte konstigt att jag var uppe med tuppen.
Idag ska jag träffa Hanna<3. det var år oc dar sen vi sågs.

Igår fick jag hem ett paket jag beställt.
presenter till alla blev det :)
I till mig, en "stor" till Jenny tills hon fyller år,
och så en till mamma och mig tillsammans.
det blir nog bra.

Imorgon ska jag träffa tanten, som jag säger.
vet inte om hon är tant, hon kanske är dam,
eller vad säger man igentligen om vuxna som är "vuxna/mittimellan till gammal" eller vad det nu är?
intresant? någon som anntecknar?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad spännande med present:) Hoppas det gick bra hos tanten! Pussar

2010-04-01 @ 14:47:53
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0