12:19

jag sov elva timmar inatt. det var skönt.
sen så började jag damsuga i köket, men det slutade med storrengöring i hela huset.
värsta sköna vädret det är ute, tar kanske en promenad senare.
Få se om jag går på BSM idag. troligtvis inte.

Jag drömde värsta hemska drömmen inatt.
typ att det blev värsta kriget i sverige, det var ungefär som i filmen "hotel rawanda".
Alla blev sjutna från höger till vänster, kvinnor och barn blev våldtagna, och alla försökte fly.
Helt plötsligt så hade jag klarat mig från allt, och satt på en buss utan ändhållplats,
och så var spf med och vi hade jättekul,
sen så var jag på musikskolan där jag fick en utskällning av Tomas för jag aldrig var där.
jag måste nog gå dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0