13:38

Igår när jag var hos tandläkaren så var jag beredd på att få höra att alla mina tänder var pajade.
jag var inte nervös eller så, men blev det på engång.
det började med att hon som kom och hämtade mig inte kunde ta kort på mina tänder, tror hon tog om tre ggr uppe och nere, och tillslut fick hon hämta hjälp.
-Vad bra att du är så tålig hanna! jag ärhelt ny här, och är inte van med dessa apparater.
och så skakade hon som ett visset asplöv hela tiden.
det slutade med att en annan tandläkare fick komma in och göra allt, och så fick hon kolla på.
Inte var det några fel på mina tänder inte! jag blev förvånad. hon sa bara som dom alltid har sagt, jag har nästan ingen emalj, och tänderna är gropiga, blir det värre ska jag få fylla i dom.
Det enda som var annorlunda var att dom fick ändra mitt nummer och dom skrev i mina två medeciner jag äter.
Så blev jag tillsagd att strängeligen försöka sluta bita/tugga på "innerkinderna". det är en dålig vana jag har.

det var ju intresant, är det någon som antecknar?

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad bra att det gick bra hos tandläkaren. Vi har nog bra gener i tänderna, du och jag :) Bjud ut skomakaren istället för att laga en massa skor. Det blir mycket billigare :) Pussar&Kramar

2010-03-05 @ 17:19:21
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0