16:41

När jag var ute och gick idag,
så tog jag en sväng förbi äckellägenheten vi bodde i efter branden,
sen gick jag förbi biblioteket i Kvarnsvedens lilla centrum,
då såg jag att dom hade mando skivor man kunde låna :)



Jag måste på BSM, men jag känner ingen motivation,
kanske jag går dit och hämtar noter.

För någon vecka sedan fick jag hem ett brev från Uppsala sjukhus,
det var något slags frågeformulär, som dom tydligen skickar ut till dom som fått exempelvis hjärnblödning,
som man skulle läsa igenom, och sen så kommer det ringa någon läkare,
så ska man sitta och säga vad man svarat på frågorna osv.
Först idag läste jag igenom frågorna ordentligt, och besvarade dom.
Jag kände mig som en psykpassient,
som dom skulle hämta med tvångströja och slänga in mig i en sån där äcklig panikcell.
äsch, det blir nog bra.

Nu måste jag kolla igenom och ta reda på varför nästan 2000 kr har dragits från mitt konto helt plötsligt.

över och ut.
/HH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0