19:29

Jag tog en promenad upp till ICA och hämtade mina senaste älsklingar;




Gitarren som Gustaf slog sönder på hultsfred 2003, ligger ute på tradera.
Just nu ligger högsta budet på 4050. det är jag som bjudit det, men fort. är det någon som ligger över.
vet inte om jag vågar bjuda högre, det kommer kosta mitt sparkaptial (stava?)


men ändå så vill jag ha den, jag har ju biten som saknas.
Vi får se. jag får be till gud och björn dixgård.
appropå björn dixgård, så står det i auktionen att det var han som slog sönder den under spelningen.
men så var det ju inte, det var gustaf.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag såg också att den låg uppe där, lite väl mycket pengar faktiskt, men status om man hade haft den :)Reagerade också på att det stod Björn, verkligen dålig koll dom har! Det är ju inte ens hans gitarr...

2010-03-25 @ 19:46:15
Postat av: Agnes

...Hade man den kunde vi öppna ett mando-museum, som Gustaf sa :)

2010-03-25 @ 19:48:14
Postat av: Syster

Det är verkligen inte värt de pengarna. Lägg inga mer bud på den! Du har ju delen som saknas. Å vad ska du med en trasig gitarr till? puss

2010-03-26 @ 07:00:06
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Syster

Läckra skor i alla fall :)

2010-03-26 @ 07:00:41
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Niet.

4000 för en gitarr som inte ens går att spela på.. vilket slöseri med pengar.

2010-03-30 @ 10:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0