22:27

Jag har nyss klippt klorna på mina barn.
Jag hade vantar på mig, för Josefin som ser så dåligt blir alltid rädd och ska bita överallt.
men det gick så bra så bra, och dom fick goda grönsaker efteråt :)
Minns när jag hade mitt första marsvin, Tingeling, så var det så svårt att klippa, han hade helt svart naglar.
Han var värsta räser marsvinet, han levde i åtta år!!!! normallängden för marsvin är tre till fyra år.
Han var min bästa och käraste vänn i alla lägen.

Svullnaden i min hand/handled har gått över, nu ser den ut som höger handen.
Märkte idag att jag inte kan bära tungt med vänster handen längre, det lixsom stramar/gör ont där det är sytt. känns lixsom bedövat och ont på samma gång. men som mamma sa, handleden består ju iprincip bara av ärr.

Jag tänker tatuera över dom, på fredag ska jag få min stjärna snyggare, då kanske jag kan fråga henne om tips och ideér. jag fick rabatt för jag varit där så ofta. hon är snäll. trevlig. om hon undrar över mina ärr tänker jag berätta.
Jag vill oxå göra en tatuering som jag ska tillägna pappa. Har kommit på en bra grej, men så vill jag ha för hela familjen, så jag får tänka om. får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0