blandat.

Idag "byggde jag på" min stjärna.
Det blev hur fint som helst!
förut hade jag bara en stjärna, men nu går det som en slinga med flera.
Jag blev jätte nöjd. det tog nästan två timmar. jag somnade till lite oxå.
det gör väldans ont att tatuera vid revbenen säger folk.
okej, det kändes, men jag tänkte på annat, och nästan så jag tyckte det var skönt.
jag är störd. jag vet.

Det satt två personer där inne, och jag pratade med dom innan.
en tjej, och en kille. killen hade typ ljusbrun hår, lite halv långt, och glasögon.
vi pratade mando :) han tyckte jag hade snygg väska och tröja :)

sen när jag var klar, så gick jag och köpte sushi till mig och mamma,
och jag gick till biblioteket, sen gick jag förbi Cacao och köpte lite godis,
så när jag var påväg till bussen så hör jag någon säga;
"Hur gick det med gaddningen?"
Jag reagerade inte först, men så vände jag mig om, och då var det killen från studion, först kände jag inte igen honom, han var svart hårig med en vit slinga (typ som Ola Salo), så stod vi och pratade lite, och sen gick vi och fikade. det visade sig att vi hade helt samma musiksmak, mkt vi pratade om var lika. Han sa oxå att när jag kom in till tatueringsstudion så fick han inspiration av mitt hår, så han färgade det så :) och han tyckte jag hade snygga stövlar (mina festivalstövlar, svarta  med döskallar.) åh vad vi pratade och hade trevligt, och så frågade han om jag ville gå ut med honom ikväll. klart jag ville det!!!

När jag kom hem och berättade allt för mamma, så sa hon "vad är det för lurt". helt surt och argt sa hon det.
Jag blev så ledsen. trodde hon skulle bli glad. jag fick tårar i ögonen, och åt ingen sushi.
senare, så okm mamma och sa förlåt.

Jag har inte gått än.

får se om jag gör det.
känner mig fort. besviken.

Kommentarer
Postat av: hannabolas mamma

Kul!

Det är klart att du ska gå om du har en date:)

2010-03-20 @ 10:39:23
Postat av: Anonym

Hej Hanna

Jag har länge följt din blogg och jag måste bara skriva till dig och berömma dig för att du skriver såååå bra och direkt från hjärtat. Jag vill även säga att du är en toppensöt tjej. Nu går du iväg på daten och har det riktigt trevligt. Det är inte ofta man hittar någon med samma intressen så "go for it"Lycka till och kram/Ann i Säter

Vi får väl höra hur daten gick

2010-03-20 @ 10:57:18
Postat av: Jenny

Hoppas det blev en trevlig date:) Pussar

2010-03-20 @ 12:07:16
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0