Calle i Sthlm<3

I fredags så åkte jag och Lisan till Sthlm för att se calle spela<3

Det började med att jag vaknade tjugo minuter innan mitt tåg skulle gå.
Det var min syster som ringde och väckte mig. Jag hade tydligen pratat
med henne ett par timmar innan, men minns inte det :/
Måste ha pratat halvvaken med henne. Iaf, jag rusade upp,
slängde på mig kläderna och fick ranga efter en taxi.
På stationen sprang jag in och köpte sushi, sen tre min kvar till tåget. jag hann.
När jag sitter på tåget märker jag att jag glömt min mobil hemma. bra hanna.

Jag hittade förvånandsvärt bra till hotellet.
hittade både spelstället och suchibaren på vägen, allt låg på samma gata. skönt.
Jag packade upp väntade någon timme, innan jag skulle åka tillbaka till centralen och möta Lisan.
När jag kom tillbaka till centralen, så började jag känna mig yr, och svimmfärdig (precis som jag gör innan jag svimmar/får annfall), så jag satte mig ner längst en vägg,
men tillslut ar jag tvungen att lägga mig ner.
vet inte riktigt hur länge jag låg där,
men efter nästan en timme så kom det fram en tant/dam och frågade hur det var,
och om jag behövde något, jag förklarade situationen osv,
hon tyckte det var "så jävla hemskt!" att alla bara gick förbi och inte brydde sig.
men jag fick vatten av henne, och jag kände mig bättre,
så jag tog tunnelbana tillbaka till hotellet, och bad till gudarna och björn dixgård att Liza hunnit fram.
När jag kom dit så sa dom att min rumskompis kommit,
och att två personer ringt och frågat efter mig (Jenny och Mamma).
Herregud vad jag blev glad över att se Lisa på rummet!
Hennes tåg hade varit försenat så hon hade kommit typ 20 min. efter mig.
Jag ringde mamma och sa att jag glömt telefon, men att allt var ok, osv.

Jag och Lisan dukade upp för sushi och vin. åh vad gott det var!
och vi klädde oss "salongs-snygga-för-spelning-på-teater".
Det var inte alls så stort som jag trott.
(jag hade gått förbi där innan och frågat om öppet tider osv, och om man kunde få affich osv)

Det var en jättefin och mysig spelning!
Calle är så himmla vacker när han står där med sin gittar,
eller sitter där mid sitt piano. han spelade på flygel oxå :)
Precis innan han skulle börja spela så sa hon som presenterade att:
"Ja, det var tom. en tjej som var här och ville ha en affisch härifrån bara för hans namn stod på!!"
Gud vad jag skrattade.
så var det inte alls, jag ville ha en från spelningen.
jag samlar på affischer vart jag än är.

I pausen träffade vid Kristian och Mats som var där,
sen så fick Calle sin fina docka, eller vad man ska kalla det, som mamma stickat.
med hatten, gitarren och blomman, och armbandet och allt. Han blev jätte glad :)
jag glömde ta kort på allt, men det var verkligen fint :)

Efter så var det två band till som skulle spela, en av dom var hemliga,
calle viskade till mig vilken den hemliga var, och det var ingenting som lockade Lisa och mig,
så vi satte oss utanför och lyssnade,
snackade lite med Kristian och sen gick vi tillbaka till hotellet och åt godis och drack vin.

Lisa blev uppraggad av både norrmänn och annat folk. hon fick massa jag fick inga.
vi bytte rum mitt i natten för det var en massa äckliga mens/sperma/spy fläckar på våra lakan,
så vi fick byta, så det blev inte så många timmar sömn.

Lisa fortsatte till Ludvika och jag mot Borlänge. Jag somnade och missade blge stationen,
så mamma fick komma och hämta mig i djurås. men det var ju inte så långt.

TACK ÄLSKADE LISA FÖR EN HELT UNDERBAR TRIPP!!! <3<3
Lets do it again soon! och då tar vi med Jessica ;D



Snygg Lisan<3

H.

Älskade Calle.

ÖVER UND OUT.//HH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0