fuck!

Igentligen så skulle jag ha varit nere på stan idag,
och fixat till en av mina tatueringar, men det blev aldrig av.
men som hon sa i onsdag, "kom på torsdag eller fredag förmiddag."
så jag får väl gå dit imorgon, så fort det öppnar.
Har spytt flera ggr idag,
så nu sitter jag här och känner mig, eller inte känner, 
jag ser ut  som ett stort fett hus,
eller som en friterad uppsvullen köttbulle.
JAG HATAR DET!
Magen svullnar alltid upp, och hakan och ansiktet.
Fuck allting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas magen hinner svullna ner tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snälla Hanna, sluta upp med den skit du håller på med. Det finns ingenting som helst bra med det! Det är heller ingen som mår bra av det, varken du eller någon annan. Puss!

2010-03-11 @ 17:59:56
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0