lite i taget.

Dom som sa så till mig var inga andra än en av mina tränare,
och duktigare gymnaster än mig.
Vad kan jag ha varit??, gick i trean, fyran.
Tänkte inte så mkt på det då, men sen så såg jag hur "alla dom bättre" viskade, och tittade på mig.
jag kände mig helt utanför. men samtidigt så fick jag första reservplats i lagen.
(ni som inte vet, menas att kan ska lära sig alla platser överallt, och kunna hoppa in närsomhelst).
så fick jag hålla på ett tag. sen när det kom fler till gruppen så blev det lite annorlunda.
men fort. skulle jag kunna alla platser.
minns en gång på en tävling, då en var sjuk, och jag skulle lära mig en helt nyplats,
åt ett helt annat håll, på en timme. (ungefär som en högerhänt ska lära sig skriva med vänster).
men jag klarade det.

Jag vet inte hur detta mat-helvete började,
men har alltid velat se ut som min syster. hon har den perfekta fina slanka kroppen.
minns när vi var små och badade och jag alltid frågade mamma varför Jenny var smalaren än mig.
(igentligen var det inte så, det var mina revben som stod ut mer än vanligt, pga. för tidig födsel.)
men jag ville ju se ut som Jenny.

Jag har så sjukt mycket jag ska berätta om, men kan inte säga allt just nu.
det är för mkt.
Maten
Branden
Våldtäckten
Sjukhusbesöken

Jag ska försöka ta något i taget.

Kommentarer
Postat av: Syster

Sluta tänka så, du ÄR jättesmal. Jag har ett revben som har vuxit ihop med ett annat så på ena sidan står det ut jättemycket. Det tycker jag är fult. Men man är skapt för att vara så som man är och då ska man inte ändra på sig. Det är bara dumt. ÄLSKAR DIG HANNA<3<3<3

2010-03-13 @ 19:19:52
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh, Hannan. Tycker så synd om dig för att du har haft sådan otur med allt. Vill bara att du ska veta att du är världens bästa och finaste som du är, glöm inte det! Hoppas att du förstår det själv också och vågar tro på dig själv! Läste en bok som jag tycker att du borde läsa. Den heter Varje dag har vi en liten tävling av Hanna Österberg, tänkte på dig när jag läste den.

Stora Kramar till dig Hanna från mig!

2010-03-14 @ 11:04:37
URL: http://nian.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0