minnen

Jag kom att tänka på när Jessica och jag tog en tripp ner till Hamburg för något år sedan,
och dansade till Molotov med our germany friends.
Efter spelningen så frågade jag om dom ville följa med på efterfest till tyskarnas flat.
Johan och oskar hängde på. det blev en lugn och trevlig efterfest,
massa snack och goda drinkar. oskar somnade. men det gör inget vi hade way nice ever ändå.

sen någon vecka senare så skickar Anja mejl till mig,
massa tyska brudar hade snackat om henne och mig över internet.
typ; "såg ni dom där två brudarna!!?? som tog med Johan och Oskar till deras lägenhet.
det var två svenskar där. dom som tog med dom såg helt nerknarkade ut och hade anorexiakroppar,
och såg ut som horor och vinglade iväg med dom."

Ska man skratta eller gråta? haha.
vi bjöd med våra vänner till lägenheten för att umgås med dom.
jag måste säga att den kvällen var sjukt rolig.

Fast PL-07 slår inget.

men den kvällen/natten som äger,
är ju ändå våran första tour med mando och Spf, Bidefelt(stava).
Vad ska jag säga? - hannavafan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0