skor.

I fredags var jag och hämtade mina skor.
Han är ju hur duktig som helst!
åh vad glad jag blev när jag såg alla, som nya!
jag sa flera ggr att jag tyckte han var jätte duktig, begåvad osv.
ju mer jag sa det, ju mer generad blev han ^^
Han fick en ros av mig, han hade ju typ jobbat över flera nätter,
sen fick han ett rött armband. jag sa att det gav tur och att jag brukar ge ett,
till dom jag gillar, och till band osv. åh vad han log :)

J-men inte ska jag väl ha både ros och armband?
H-klart du ska! rosen som tack för du fixat alla mina skor,
och armbandet för att jag gillar dig, och det ger tur.
J-Jag ska genast gå och sätta rosen i vatten!

Sen stod vi och pratade ett bra tag, hur han fick jobbet, osv.
om allt möjligt. Han berättade oxå att han jobbar för ett mkt känt skomärke.
Han är jätte duktig! verkligen, och han är ju bara nått år äldre än mig.
Jag behövde inte betala hela summan, han gick ner 200 kr. helt snällt :)

Nu låter ju detta jätte löjligt och tråkigt, men det tycker inte jag.
om ni får se hans ögon och leende så fattar ni.



Några av alla skorna han fixade åt mig.


En del av min skosamling. Måste införskaffa fler hyllor.


Kommentarer
Postat av: Syster

200 kronor är ju vanligtvist för två par skor. Det kan man verkliga kalla ett prut-pris. PUSS

2010-03-07 @ 21:05:25
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0