hiss

Det första jag fick höra när jag vaknade var; Du är så vacker.
jag har jävligt svårt att ta in sånt, men jag blev glad.

Jag åkte in till stan för att träffa Magnus, fast jag blev sen (ligger nog i släkten)
vi gick in på den där krogen som ligger bredvid matstället som heter agnes. jag trodde först att det skulle vaa värsta lodis krogen, men det var jätteblandat, och alla var snälla och trevliga, så jag hade jätte trevligt :)
Magnus bodde på hotell alldeles bredvid, så vi gick dit efter ett par timmar och vinade lite där och pratade om allt och inget. herre gud och björn dixgård vad jag hade kul! var så otroligt längesedan jag gjorde något.
så bestämde vi oss för att (bara för att) gå till mongo och shejka(stava?) loss, den sista timmen dom hade öppet.
tror ni inte att cp vakten säger; ja, ditt damsällskap ser lite förfriskad ut. fan vad jag blev förbannad. jag hatar den vakten, han nekar ALLTID mig överallt. en gång sa han att jag var för slampigt klädd. men det som var "komiskt" i allt detta, var att jag var inte alls mkt full, det var tvärt om. jag blir irriterad. ursäkta uttrycket, men jävla fitt-bög vakter!!!!! hursomhelst, vi gick in till hotellet igen och hade väldigt trevligt där oxå.
tror vi somnade vid tre, fyra tiden.
så väcker han mig vid nio och säger vi ska äta frukost,
nej det orkade inte jag, så han fick gå själv.
sen vid elva känner jag mig lite hungrig, så går vi till caal och fikar.
sen åkte jag hem till mamma och visade att jag levde.
vi skulle ha setts nu ikväll oxå,
men jag känner mig så sjukt trött och ofräsch.
men jag har hans tröja, så vi lär ses soon again. hoppas jag :)

måste oxå tilläga att hissen var väldigt liten, så skulle vi och en tant åka med den, jag blev helt nervös (HATAR att åka hiss) så började vi prata med tanten, så visade det sig att hon oxå var rädd.
så vi stod där tre rädda och nervösa personer, i en trång hiss. vet inte varför, men jag kom att tänka på Titanic, den sceenen när Rose ska hitta Jack, och det väller in vaten när hon är påväg ner.
trodde att någonting sånt skulle hända. (Vet inte varför)


enda bilden från kvällen-natten-dagen, får bli på mig i hotell fönstret.
det typ som en "gång" utanför, som man kunde sitta på/vid.

Thanx Magnus alias Ola Salo (det kom faktiskt fram en unge till honom och trodde han var ola salo.)
för en helt sjukt, jätte rolig dag-natt-kväll-morgon!
Hope to see ya soon.

/HH

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad glad jag är att du har haft det så roligt! Du får berätta mer sen, jag är nyfiken :) pussar

2010-03-21 @ 17:01:46
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Hanna

Vilken toppenkille som säger såå vackra SANNA saker til dig på morgonen. Honom skall du ta.

Jag har också svårt att ta en komplimang men ett TACK räcker så bra Träna på det det har jag gjort.

Lycka till i det fortsatta datandet.

Ann

2010-03-22 @ 09:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0