21:18

vid ett tiden i lördags natt, tog jag en taxi in till stan och träffade Magnus.
Vi hade super kul!.
Sen vaknade vi klockan tre på eftermiddagen.
vi förtjänade att sova länge tyckte vi.
usch vad det hade snöat! nu får det tusan sluta med snö!
sen när jag kom hem så typ total-stupade jag i sängen.

Jag gjorde super god tomatsoppa som mamma och jag åt sen när hon kom hem från jobbet.
Sen så gick jag igenom mina garderober,
var meningen att jag bara skulle vika allt, men istället började jag rensa,
och det blev ett helt berg med kläder som jag ville bli av med, men det såg ändå lika fullt ut.

Sen tog jag en tur förbi stan,
jag ville gå in på Caco och köpa godis,
har upptäckt att dom har massor med sorter där,
som inte finns någonannanstans, och massor med sånna som vi åt när vi var små :)

när jag var på väg till bussen igen så hör jag någon ropa mitt namn, jag vänder mig om och där är Magnus :)
Vi gick till PLcafeét och fikade. han sa att han checkat ut från hotellet,
för han skulle få hyra lägenhet dagen efter.
Jag undrade varför han inte hade någon väska med sig, eller packning.
-Jag ska börja ett nytt liv här, och lägenheten är möblerad.
Han hade ingenstans att sova under natten så han följde med mig hem.

vi åt lite av tomatsoppan jag gjort tidigare, som faktiskt blev JÄTTEGOD!
mamma sa när hon och jag åt tidigare, att hon skulle sluta göra tomatsoppa, för min blir så mkt godare. :)
Sen när Magnus och jag ätit klart så sa han:

M-nu går vi in och sätter oss och pratar med din mamma
H-va? varfördå?
M-men man ska göra så!

Värsta gulligt sagt.
Vi har sjukt lika musiksmak och klädsmak.
han gillar oxå skräckfilm och sprayar håret minst lika mkt som jag :)
Jag sa på skämt att kunde få en klänning om han ville, och pekade på högen.
Det slutade med att fick ett par svarta stuprörs jeans jag tröttnat på och en svart jacka/kavaj, som jag änvänt typ en gång. helt sjuktbra han passade i det! jag tycker han är så himmla smal och fin, och så när han hade på sig mina kläder, så kände jag mig oxå smal och fin.
Sen tog jag på mig hans byxor, som hängde så där snyggt som Gustaf Norén byxor gör på honom. och det gjorde dom på mig oxå. jag blev förvånad. så stod vi där och kände oss fina :)
jag tog på mig mina nyaste pums(som jag har två par av nu) och så gick vi upp till mamma och posade framför kameran.
Sen somnade vi till Exoecisten.

jag vaknade vid två på natten av att jag snarkade.
Då gick jag upp och la mig på soffen, ville inte väcka Magnus,
flera ggr har hänt att jag typ blivit "utskälld" för att snarka så högt.
och jag själv tycker det är drygt.

sen vid halv elva så hör jag magnus komma upp för trappen;

M-jasså är det här du ligger!! varför då?! jag blev jätte oroligt när du var borta!
H-Jag snarkade och jag ville inte väcka dig, så jag gick upp.
M-men det gör inget! vet du du snarkade på hotellet oxå. jag tyckte bara det var mysigt, så jag la mig närmare dig.
H- :)

Jag tror aldrig jag har fått så många och fina och snälla komentarer som jag har fått dom här dagarna vi känt varandra (4). Han är så otroligt snäll mot mig, och massa annat.
Tack.

över och ut./ HH



inga bilder denna gång heller, förutom mig i Magnus keps.




Kommentarer
Postat av: Syster

Gud vad jag är nyfiken på vem han är. Kan du inte maila en bild till mig så i alla fall jag får se? :) Pussar

2010-03-23 @ 21:40:07
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0