21:50

min blogg cpar sig. tredje gången idag, som jag skrivit värsta långa inlägget,
med bilder, som det inte funkar.
jag blir less.

i tisdags så spelade calle här i blge, spelning/föreläsning. hur mysigt som helst.
jag tog med Jimmy, som jag har träffat, 2 ggr.
en mycket trevlig person. trevligt att lära känna någon ny människa, i mitt tråkiga liv,
och bra att disskutera musik med :)

senare på kvällen när jag kom hem, vet inte varför, men jag klippte mitt hår.
kort. vädligt kort.
inte lika kort som efter hjärnblödningen, för 2 årsedan. trivs bättre i kort,
och tycker inte jag passar i långt. har väl iof aldrig haft riktigt långt.
intressant? antecknar någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0