22:02

jag börjar bli lite rädd för mig själv. jag glömmer vad det är för dagar.
och när jag gjort vissa saker, jag frågar samma saker flera ggr.

som för ett par veckor sedan när jag pratade med jessica,
hon hade sms;at mig och frågat om jag ville komma förbi och kolla deras nya hus.
så såg jag det först dagen efter, så ringde jag, och vi pratade på massa.
efter en stund;
-H förlåt att jag inte svarade igår, men hade verkligen velat komma.
-J igår??! hanna det var i måndags jag frågade.
så var det onsdag.

som nu, nu minns jag inte om det var tisdags natt till onsdags morgon som Jimmy kom hit, och vi drack varm choklad, och lyssnade massa bra musik, kollade film och hade allmänt trevligt. tror det var så.
jag tror vi somnade vid sex,sju tiden på morgonen. den som tog störst plats i sängen var alva.
hon bredde verkligen ut sig mellan oss. när vi vaknade typ ett par timmar senare, så bad jag om ursäkt, att alva kravlat upp sig hos oss:
J-men vi fick iaf plats. :)
det tyckte jag var gulligt sagt. alva verkade verkligen gilla Jimmy. men vem gör inte det? :)



Kommentarer
Postat av: Syster

Vill också träffa Jimmy:)

2010-10-29 @ 09:55:51
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0