är dom allvarliga??

sitter och letar billiga vandrarhem/hostels/hotell till spelningen.
jag hittade ett backpacker hotel, så gick jag in på sidan och kollade.
herregud!! säger jag bara!! alt dom skrev lät verkligen som det var värsta "här-får-du-fria-tjejer-dygnet-runt"
här är en del av vad som stod;

"are you a girl?

Sweden is the most equal country in the world, and the City Backpacker staff is crawling with feminists. Nevertheless, we like to give a little bit of extra service to our female guests!
Not only do we keep hair dryers that you can borrow for free in the reception, we even provide female only dorms!And if you are a girl travelling alone, we can’t recommend Stockholm enough! Great shopping, cute guys and one of the safest capitals in the world!"

så stod det massa konstiga saker. tror jag letar vidare.


Kommentarer
Postat av: ....

Men.. nej? Lär dig engelska.

2010-10-03 @ 19:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0