calle på galaxen


i tisdags spelade calle på galaxen, och han berätta om sin "väg till artist". det var jättebra, och intressant, eller vad man säger. trevligt sällskap hade jag oxå :)
Jag och Jimmy sågs innan först, sen mötte vi mamma innan det började, efter när det var slut fick calle en "dikt" av mig, som handlade om honom. sen fick jimmy stjus(stava??) hem.
innan det började, så kändes det som jag skulle svimma/få anfall. jag sa det till jimmy, och han var värsta snäll och hjälpsam. han köpte choklad som vi delade på, så fick jag lite soxker i mog, så satt vi och pratade en massa. han förstod mig. tack för det du gjorde för mig jimmy, det var verkligen snällt!!
jag hoppas vi kan ses snart igen, så kan vi kolla johnny depp filmer och dricka varm choklad :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0