calle. sthlm. p3Live.

Förra onsdagen så spelade calle på P3 LIVE STHLM.
vi pratade med varann från sceénen(stava?) och han fick sin present och kort.



helt underbart härlig spelning.
är så glad att kära Astrid var med mig, och att mamma åkte med,
var en bonus. kul för henne att åka med :D
(jag hade ju vunnit biljetterna, så skit samma.)

jag hade det SÅ roligt! blev så glad, och var så glad hela tiden!!!
det som jag tyckte var mest spännande var att få flyga från,
DALA AIR PORT till STOCKHOLM.
låter töntigt, men tack vare min sis<3 så kom vi fram snabbare!!
TACK JENNY!!! <3<3



Kommentarer
Postat av: Syster

:) puss

2010-10-19 @ 08:40:16
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0