trött

blir så trött på min blogg.
fungerar fort. inte att lägga upp bilderna från sthlm och calle, och calles spelning här i blge.
drygt. men båda spelningarna var otroligt bra.
tack till kära astrid som joinade mig längst fram vid sceenen(stava?)
och kul att mamma ville följa med <3

sen bjöd jag med, eller ja, bjöd och bjöd,
frågade om jimmy ville följa med här i blge. väldigt väldigt trevligt.

har säkert skrivit om detta innan, men allt cpar sig just nu, så kan typ inte kolla någonting.

måste bara få säga (säger nog igen) att när sis och jag var på willys, så var det en skata där inne.
sis tyckte det var värsta äckligt, och jag fick gå före och se så den inte var där vi skulle gå.
hon är fågelrädd, eller vad man säger. jag är rädd för spindlar. så det jämnar ut sig.
hursomhelst. jag gick fram till en av dom som jobbade där, och sa;
"ni vet väl att det är en skata här inne. det kanske inte är så bra om den börjar typ tugga, eller nått på maten "
han tittade på mig som jag var dum i huvudet och svarade;"KLART JAG VET!"

har så mkt bilder jag vill lägga upp, men det funkar ju inte.
jävla skit-äckel!!

måste bara säga att gå och kolla min sis blogg: http://jennyfilipsson.blogg.se/ ochkolla in deras hus vad fint dom har fått det!!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Tack för dina fina kommentarer. Både jag och Hans har fått höra att vi göra så mycket hela tiden, själva tycker vi att det inte händer någonting :)

2010-10-24 @ 12:24:03
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0