15:58

min lilltå ser ut som en stortå.
värsta äckligt!
fattar inte vad som hänt med den.
kunde inte ta på mig skorna när jag skulle ut med Alva,
jag gick barfota.
fan vad folk stirrade.
jag stirrade tillbaka.
så var det en äckelunge som gick med sin mamma som undrade varför "den störda tjejen går utan skor". fan vad arg jag blev. jag gick rakt fram till mamman och sa att hon hade en äcklig unge. hon blev ju såklart arg på mig, jag käftade tillbaka och sa att allt var ju hennes unges fel. "lär henne rätt ord skittant!"
jag sa så. hon vart så paff, så hon stod bara och stirrade.
rätt åt henne och ungen.

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad vissa är knäppa i huvudet. Stirra kan dom göra på sig själva!

2010-09-20 @ 06:57:35
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0