21:20

idag vaknade jag av att jag drömde av att någon låg bredvid mig, blev jätterädd,
men sen när jag kollade så var det ju alva som hade krypit upp vid min sida :)

sis kom förbi och bjöd på sallad. det var jobbigt att äta men gott.
alva fick det som blev kvar. sen åkte jag in till stan och gjorde en del ärenden.

när jag gick ut med alva nu ikväll, så var hon jätte konstig.
hon bet och slet, hoppade och morrade,
hon drog i mina kläder så dom åkte av.
jag fattade inte vad det var. så har hon aldrig gjort förut,
så har aldrig någon av våra hundar gjort förut.

oj vad detta blev intresant. antecknar någon??
skit samma, jag var antagen värd alla dom där betten, jag klarar ju ingenting.

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad konstigt att hon gjorde så. Var hon inte bara extra glad av att få komma ut då så hon inte visste vad hon gjorde? Hoppas det gick bra i alla fall och att alla mår bra! Pussar<3<3<3

2010-09-06 @ 21:57:02
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0