21:44

idag var jag och röstade.
dum som jag är, så fattade jag typ inte riktigt,
så jag tog bara några blanketter(stava?), och röstade.
jag gick till biblioteket (där kunde man förtidsrösta, eller vad det heter)

sen gick jag och skulle leta böcker om beteendevetenskap.
dom hade ingenting;
"det är högskoleämne, det har inte vi".
värsta störigt.
vet inte var jag kan hitta böcker om det.
men vill iaf läsa om det.
lånade med några om psykologi och annat liknande.
skulle vilja lära mig mer om det.

mamma är arg på mig.
fattar inte riktigt varför.
men jag är ju dum så, jag får skylla mig själv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte vart man kan låna böcker om beteendevetenskap, men du kan ju söka efter dem på adlibris.se, bokus, eller liknande så kanske du hittar något =)

2010-09-13 @ 22:27:56
Postat av: Syster

Du är inte alls dum!! Jag blir ledsen när du säger så:(

Det är ju perfekt Hanna. Du kan ju gå en psykologikurs på högskolan! Kolla om det finns någon rest plats, annars kan du ju söka till våren, och beteendevetenskap också:)

2010-09-14 @ 09:11:55
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0